Az előd ContiRoarAttack 3-hoz képest a „4” egy új keveréket és felülvizsgált futófelület-mintázatot kapott. Az új mintánál változtattak a váll körüli területen, ahová mostantól nem fut ki a minta, ezzel is növelve a magas dőlésszögű kanyarokban a tapadást.
A gumit a gyártó egyértelműen két világ kihívásainak tervezett. Az új keveréket a turizmusra, futásteljesítményre, kényelemre, stabilitásra és nedves tapadásra és persze sportos vezetésre tervezték.
A ContiRoadAttack 2005-ben mutatkozott be, amikor a Continental piacra dobta a ZeroDegree technológiát típusnál. A második generáció 2010-ben megkapta a TractionSkin és a MultiGrip technológiát. A ContiRoadAttack 2 Evo gazdagodott RainGrip keverékkel, majd a 3-as széria az EasyHandling technológiával bővült.
Az új ContiRoadAttack 4 GripLimitFeedback technológiával egészült ki, melyet nagy dőlésszögre terveztek.
Az új típust 2022 januárjától lesz elérhető a következő méretekben:
Első:
120/70 ZR 17 M/C
Hátsó:
160/60 ZR 17 M / C
180/55 ZR 17 M / C
190/50 ZR 17 M / C
190/55 ZR 17 M / C
Legutóbbi hozzászólások