24 autó, 7 motor, 3 quad: egy kezd?pont, egy verseny…
A jó hangulatot a szeszélyes id?járás sem befolyásolta. A terepjárósok mez?nyében találhattuk a magyar dakarosok közül Palik Lászlót, Szalay Balázst, Kis Sándort, Kristóf Mártont és Liszi Lászlót is. A motorosok között szerepelt még Kátai Róbert, Szilvási Péter, Nádor Pisti illetve Hermann Henrik is. Külön említést érdemel, hogy a mez?nyben üdvözölhettük az Aprilia színeiben induló, a Dakart kétszer, sikerrel teljesített Varga Ákost, aki h?en magához és a márkához, az els? helyen végzett. A versenyt az Aprilia új RXV 550-es típusával teljesítette és vitte gy?zelemre. Az RXV 550-es a 2006-os év egyedülálló V2-es szívvel , injektorral megalkotott csodagépe. Teljesítményében, vázában egyedülálló alkotás, mondhatni, leger?sebb kategóriájában a 60 lovas motorjával.
Természetesen az Aprilia színeiben induló Varga Ákost kérdeztük:
Milyennek találod az Aprilia új RXV 550-et? ‘Bár minden átalakítás nélkül indultam a motorral a versenyen, hamar megbarátkoztunk. Nem maradt id? a bejáratásra és a versenykörülményekhez szükséges változtatásokra bár így is csak a motor súlya jelentett kisebb nehézséget. Ez plusz 10 kg volt a V2-es blokkból adódóan. Pár kilométer után már feledtette is velem ezt a parányi kis problémát, hiszen dinamikájával, erejével felülmúlta minden várakozásomat.’
Milyenek voltak a terepviszonyok, amerre mentetek? ‘Mondhatni sivatagi körülmények között haladtunk, nagyrészt mély, homokos területen.’ Ákos fáradtan, viharverten, de t?le megszokott mosolygós arccal tért vissza a célba és boldogan fogadta az ?t megillet? elismerést.
-aprilia-
Legutóbbi hozzászólások