Az érme másik oldala, hogy sok más, kereskedelemben kapható supermotard
gép jóval többet teljesít ‘élesben’, nem beszélve a hegyvidéki
bevetésekr?l. Városi használat esetén a föntebb már emlegetett 250-es robogó
nyerne egy orrhosszal, mert több szél- és lábvédelmet, nagyobb hasznos teret
és komfortot biztosítana (igaz, 400 méteres gyorsulás tekintetében a 4.0 veri
a scootervilág villámát, a Yamaha Tmax 500 maxit).
A Beta Motard 4.0 azonban, a maga EUR 5.100-s árával, konkrétségével,
minimalizmusával és pezsgésével nagyon is széles közönség érdekl?désére tart
számot.
Az alapot jelent? Alp 4.0-hoz képest nagyon sok apró változást találni,
f?leg a futóm? tekintetében: valamivel rövidebb és alacsonyabb, de egyéb dimenziói
is változtak. Ami mindenképpen finomításra szorul, a váltó és a kuplung:
f?ként városban (ahol folyvást meg kell állni) zavaró a pontatlanságuk.
Legutóbbi hozzászólások