Aki kedveli az efféle ?szinte, esszenciális motorokat, és esetleg elárvultnak érezné magát most, hogy a Yamaha visszavonta a nagy svunggal bemutatott Tricker modellt a piacról, vigaszra lelhet az Urbanban. A Beta ugyanazt a receptet alkalmazza, mint az iwataiak tették: kis méret? kétkerek? scrambleres beütéssel, bokorugró paraméterekkel, mégis kimondottan a városi létre teremtve – erre utal már maga a névválasztás is.
Legf?bb fegyvere egyértelm?en a könnyedsége: a nyolcadliteres változat mindössze 101 kg-ot nyom, de a 200-as sem megy 110 kg fölé súlyban. Mindehhez elképeszt?en alacsony fogyasztási adatok társulnak és egy hat literes tank… a futóm? nem egy pindaroszi szárnyalás: robosztus ferde acélváz, acél leng?villa és progresszív csillapítású rugóstag, míg a villa egy hagyományos Paioli teleszkóp, 37 mm átmér?j? szárakkal.
A kerekek és a gumik méretválasztása is az urbánus használatnak kedvez: el?re 19 colos felni került 80/100-as abronccsal, hátulra 16-os, 120/90-es gumival. A Beta mindezeket a paramétereket egy trendi vonalvezetéssel f?szerezte, aminek központi eleme egyértelm?en a jópofa fényszóró. Egyedi megoldásainak köszönhet?en az Urban utascipelésre is alkalmas, még ha nem is ez a f? profilja.
Legutóbbi hozzászólások