EST. 2002

Biaggit letiltotta a Honda

Kezdenek fellobbanni az év utolsó tüzei a MotoGP-ben. Maga a történet fordulatokban gazdag, de legalábbis szórakoztató és tanulságos. Mert mi történik? Max Biaggi, akit?l elköszönnek a HRC-nél, és jöv?re a Sito Pons-féle privát csapatnál indulna, könnyen lehet, hogy már Valenciában sem ül RC211V-n. Nemhogy gyárin nem: semmilyenen. Massimiliano az évad során több ízben hangoztatta, hogy a motorja nincs a helyzet magaslatán (? ennél sokszor jóval nyersebben fogalmazott), ez pedig nem tetszik a japán gyár vezet?inek. Egyáltalán nem tetszik. Úgyhogy Tokióból j? a parancs: Max jöv?re nem fog Hondát vezetni a világbajnokságban.

És ezen a ponton mondta be a Biaggihoz sok (dobozonként húsz) szállal köt?d? Camel, hogy ha így áll a helyzet, kiszáll a MotoGP-b?l. Ez valóságos dráma volna egy olyan sportban, amely a szponzorizációból él (pláne egy olyan támogató, mint a Telefónica elvesztése után).

Ami Biaggit illeti, még várja az ajánlatokat. Ha nem kap egyet sem, akkor ‘marad a supermotard’, ahogy ? maga mondta. Hasonlóképpen várja az ajánlatokat Alex Barros: a brazil, abban a pillanatban, ahogy betette a lábát ajánlattev?jéhez, a Suzukihoz, megjelent a képben Chris Vermeulen, akivel uccu, már alá is írták a szerz?dést. Szóval a Valenciai GP nagy kérdései közt szerepel, hogy látjuk-e Max Biaggit a rajtrácson.

Spanyolországban, a Valenciai Nagydíj után mutatkozik be a 2006-os Aprilia 250. Egyik tesztel?je Alex De Angelis lesz, aki azért morcos, mert f?szerel?jét, Sandit eligazolta mell?le a Lorenzót és Barberát foglalkoztató Fortuna csapat. Persze mindenki várja Valenciát: szerdától pályán Sete Gibernau a Ducati nyergében, és jobban van Capirossi is, aki lehetséges, hogy ott lesz az évzáró nagydíjon. Tesztmunkába kezd Daniel Pedrosa a gyári Honda RCV-vel és Talmácsi Gábor jöv?jének is ki kell kristályosodnia az utolsó futam táján.

ugrás fel