EST. 2002

Bimota DB11

A riminek titka mindig is a megfelel? alkotóelemek kiválasztásában és összehangolásában rejlett. Az elmúlt évtizedekben sok jó modell került ki a kezük közül és mindig ugyanazt azt a receptet használva: végy egy jó blokkot, lehet?leg az egyik legjobbat a piacon, adj hozzá egy csipetnyi futóm?vet – szintén csak abból, amit magadnak is betennél és építs hozzá egy vázat. Ha valamihez, hát ehhez Riminiben igazán értenek. És már kész is az aktuális kínálat.

Persze sok minden múlik a részleteken, így a recept része a magasan fejlett m?szerezettség. éppúgy mint a különleges anyagok használata már szériában is (lásd még: szénszálas kiegészit?k). Miután kif?zték azt, amit oly’ sokan szeretnének otthonra, már csak egy utolsó súly-ellen?rzés van hátra, hisz egy vérbeli olasz sportmotor nem lehet nehéz. És már tálalják is!

Bimota DB11

Nos, a Bimota nev? mesterszakácsunk legújabb f?ztjét úgy hívják: D11.  Novemberben az EICMÁ-n mutatták be el?ször a nagyérdem?nek. Azóta valóság let bel?le és most már bárki megveheti szerte a világon. Csak pénztárca kérdése.

Maga az er?forrás az a jól ismert kéthengeres Testastretta 11°, ami a Ducati Multistradát is hajtja. A Bimotánál azonnal ellátták egy új motorvezérl?vel, és így 162 lóer?t teljesít (9.500 percenkénti fordulaton ). El?re egy 43 mm-es forditott Marzocchi került (DLC), míg hátra az Extreme Tech szállít egy kifejezetten erre a modellre készített gátlót.

A fékekr?l természetesen a Brembo gondoskodik, el?l 320 mm, hátúl 220 mm tárcsákkal dolgoznak az olasz gyártó fékei. A gumik a jelenleg ismert méretek: el?l 120/70 Zr17, hátul 190/55 Zr17.

Bimota DB11

A motor száraz tömege 175 kilogramm, melyhez egy 18 literes tankkapicitás társul.

Mindannyian tudjuk, hogy ezek csak adatok, de arra jól rávilágítanak, hogy rimini barátaink pontosan tudják, mi kell egy jól irányitható és motorozható motorhoz. Egy remek váz, futóm? kombináció, egy megbízható és könny?, de er?s blokk és kiváló fékek.

Bimota DB11

ugrás fel