EST. 2002

Bimota DB7 Diavolo Rosso

A Bimota amúgy sem tömegcikkek gyártásáról híres, de a Vörös Ördög esetében elmondhatjuk, hogy ennél exkluzívabb motorkerékpárral már aligha állhattak volna el? az olaszok. A DB7 már alapváltozatában is egy preci?z luxusjárm?, egy extrém gyönyörforrás mind m?szakilag, mind vizuálisan, de a mellékelt ábra szerint még ezt is lehet fokozni.

Ezt a különleges kivitel? motort a Long Beach-i székhellyel tevékenyked? Arthaworks Solution m?hely hozta tet? alá, teljesen karbonba öltöztették a standard DB7-et, és alaposan kim?veltek rajt’ minden apró részletet, a vörös és a fekete pokoli harmóniáját életrehívva ezzel. Külön érdekesség, hogy a korlátozottnál is korlátozottabb példányszámban készül a Diavolo Rosso, mindössze tíz darabot raknak össze bel?le.

Egy, az itt bemutatotthoz sokban hasonlító változatot már megcsodálhattunk testközelb?l a tavalyi Eicma kiállításon, az volt az Oronero, azaz az arany-fekete Bimota, amelynek azonban több részlete is eltért a mostani vöröskét?l (például a GP-stílusban fölhelyezett kipufogó). A design és a felkészítés teljesen egyedi, az alkotók elképzelése az, hogy a tíz majdani tulajdonosnak a motoron kívül egy ‘pályára felkészítési szolgáltatási csomagot’ is átnyújtanak potom 59 és félezer dollárért: azaz alapvet?en olyan dúsgazdag motorbarátok megrendelésére számítanak, akik nem a nappaliba szánják dísztárgynak a motort, hanem jellemz?en egy versenyringen tépnék a szarvát legott.

A gépezet m?szakilag mit sem változott, Ducati 1098-blokk 164 LE-s teljesítménnyel, éppen 164 kilogrammos száraz tömeggel.

ugrás fel