EST. 2002

Bimota HB4: és utcai lesz-e?

Figyelmes, lelkes és lojális olvasóink láthatták már a Bimota Moto2-es Grand Prix versenygépét akció közben, de teljes harci díszben, szépre fényezve csak most el?ször. Az új Nyolcas biposto mellett az új hatszázast monopostót is megmutatták.

Hiába, a hagyomány az hagyomány, jól járt az esze annak, aki HB4-ként várta megszületni az apró rimini manufaktúra CBR600RR blokkal hajtott új pályagépét. ? lenne a negyedik olyan Bimota, amelyet Honda er?forrás mozgat, ilyenb?l pedig 25 év után az els? új.

Izgatottak és feldobottak is lehetünk a fenti szépséget vizslatva, de sajnos egyel?re semmi híre annak, hogy a gyár a Moto Grand Prix viadalokon kívül, utcai trimben is be kívánná vetni a térhálós acélvázra épül? versenygépet. Pedig igény, ahogy tíz-húsz-harminc évvel ezel?tt, manapság is lenne atombiztos japán technikára épül?, de azoknál sokkal egyedibb, egzotikusabb és nem utolsó sorban kifinomultabb (értsd: kompromisszummentesebb) vázra, futóm?re támaszkodó sportmotorokra.

A kezdet mindenesetre kecsegtet?, már csak néhány fény- és hangforrásra, valamint egy pár visszapillantó alkalmatosságra lenne szükség, hogy újra ‘pénzt kereshessen’ a Bimota, ugyan úgy, mint annó az SB (Suzuki blokkos) szériáival. Ja, és persze még egy igencsak fontos és elengedhetetlen hozzávalóra is szükség lesz: egy gyors szignóra a Hondától az er?forrás beszállítói papírra…

ugrás fel