A csapaton belül azért is rosszul érzem magam, mert csak elméletben vagyok
én az els? számú pilóta. A gyakorlatban minden Niggi Schmassmann körül forog,
hiszen például az ? motorbeállításai számítanak els?sorban.’ panaszkodott
Bitter Sándor, aki a problémák ellenére egyel?re mégsem szakít az Innodrom Teammel.
‘Ugyan már elhagyta a számat a szakítás szó, de hosszas gondolkodás és
tárgyalás után mégis adtam egy utolsó utáni esélyt az Innodrom Teamnek.
Ennek több oka van. Nem tartom etikusnak, ha valaki szezon közben hagyja el
a csapatát, az endurance vb-ben nem szokás az idény közbeni csapatváltás. Még
meg akarom mutatni, hogy a nehézségek dacára is képes vagyok a jó teljesítményre,
ami egyben az ázsiómat is növeli a vb-n belül.
Ennek ellenére az Innodrom Teamnek mindent meg kell tennie annak érdekében,
hogy megtartson, hiszen ultimátumot adtam a csapatnak. Ha a motorom nem
lesz megfelel? mértékben er?s, a kipufogórendszer és a fékrendszer nem lesz
vb-színvonalú, akkor biztos, hogy már a harmadik vb-futamon, az Albacetei 12
óráson (június 2-án – a szerk.) szakítani fogok az Innodrom Teammel. A csapat
pedig ezt az elhatározásomat már nagyon jól tudja. Hiszen az alakulat el?tt
nem titok, hogy Albacete el?tt öt másik gárdával fogok már tesztelni annak
eldöntésére, hogy hol folytassam a vb-t az esetleges szakítás után.’
nyilatkozta Bitti, akit a vb elitcsapatai keresték meg szerz?dési ajánlataikkal.
Bitti11 ma délután vendégünk lesz egy beszélgetésre.
Kérdéseiteket az info@motorinfo.hu email
címre várjuk!
Legutóbbi hozzászólások