Változtatások:
Motor:
Yoshimura hengerfejtömítés és kipufogó rendszer ill. a finom beállítások ami
bármilyen hihetetlen, 9 állítás után az eredeti azaz gyári beállitással volt
a legjobb.164 lóer? hátsó keréken 11.700-as fordulaton, szerintem
ez fantasztkus. Ezt az eredményt a német Schaefer padján mértük
ahol egyébként az egész motort finomították.
Az idomzat és a magas ülés szintén Schaefer, csakúgy a fém
fékcs? is. A féket külön ki kell emelnem, szenzációs!! A tavalyi modellnek ez
volt a leggyengébb pontja.
Futóm?:
A futóm? hátul 2002-es típusú Öhlins, 10-es rugóval, elöl a
belseje Öhlins 9,5-ös rugóval, ezt a Zupin
modifikálta. A lábtartóm szerintem egy remekm?, típusa LSL
(Schaefert?l) a kormánygátló szintén Öhlins a tavalyi motoromról.Összességében
egy nagyon kompakt SZABÁLYOS Superstock motor, aminek a futóm?vét azt hiszem
sikerült nagyon jól összehangolni a Pirelli versenygumikkal.
Tehát a motor képes nagyon jó eredmények elérésére, csak én hibázhatok mint
ahogyan azt már néhányszor idén is megtettem (Rijeka, Zeltweg).
A szabályos motort azért hangsúlyoztam ki mert most a gyors versenyz?k szabályos
motorral versenyeznek, gondolok itt a Rosivall Ágostonra és
a Kispataki Viktorra viszont ‘gazdagék’ megint saját
maguknak gyártják a szabályokat és mivel a legnagyobb Suzuki kiegészit? tuning
cég hazai képviseleténél minden csalós cucc megszerezhet?, így nincs akadálya
a rakéták épitésének. Amennyiben ez így marad, ez volt az utolsó év, hogy szabályos
motorral versenyzem!
Üdv:
Bitti
Legutóbbi hozzászólások