EST. 2002

Bladerod

Porfestés?

A váz, a leng?villa, és a hátsó alváz szatén fekete szín?, a kerekek, a pedálok, a fényszórók, a lánckerék, a karok és a kisebb alkatrészek mind fényezett feketék.

Az ikersugaras streetfighter els? lámpát Németországból hozattuk. A H4-es izzókat egy havertól vettem, mivel Sydneyben nem volt egyetlen bolt sem, ahol lett volna raktáron. Szétszedtük a lámpát és porfestettük. A konzolok rendes streetfighter konzolok, kicsit lerövidítve. A hátsó lámpa egy vékony LED-es egységgel ellátott féklámpa, amely kicsivel az ülés alatt és egy picivel a rendszámtábla fölött helyezkedik el.

Egyéb különlegességek?

A hátsó vázrész 90%-ban a gyári ötvözet, bár egy kicsit át lett alakítva. Levágtuk a fels? rudakat az ülés mögött és eltávolítottuk az egész hátsó merevítést. Ezután az alsó rudakat vágtuk rövidre, és feljebb dúcoltuk, hogy illeszkedjenek a fels?khöz. A meger?sítés érdekében hozzáadtunk néhány betoldást és egy extra kereszt rudat, amely segít az akkumulátort a helyén tartani, mivel ezt a gyári helyér?l eltávolítottuk és el?rébb toltuk. A feszültségszabályzó most egy sima tartólemezen helyezkedik el a tank hátsó csavarja mögött, a CDI egységet pedig az akkumulátor elé szereltük.

A kitámasztót inkább módosítottuk, mint megrövidítettük, hogy a megfelel? szögben tartsa a motort, mivel azt lejjebb eresztettük, de ett?l függetlenül ugyanolyan stabilnak kell lennie.

Mi tette a motor megépítését különösen nehézzé?

A f? nehézség az id? rövidsége volt. A Stunt Bike -ot április 10-én szedtük szét, és május 15-én már bemutattuk a motort a sydney-i AutoSalon kiállításon.

Mihez fognál legszívesebben a következ?kben?

Szeretnék építeni egy másik, szimplavázas motort, mint például a Ducati vagy a Suzuki TL1000S .

Mit szeretsz a legjobban ezen a motoron?

Elfogadható költséggel épült, de ett?l függetlenül a megjelenése elég figyelemreméltó, és nem utolsó sorban nagyon élvezetes rajta motorozni!

Szöveg: CustomBike magazin – www.custombike.hu

ugrás fel