Sands bármihez nyúl garantált a min?ség. Már a jubileumi NineT ?s is megdöbbentette a szakmát és a közönséget egyaránt. Természetesen komoly részt vállalt a Ninet projekt életre keltésében és azóta is saját katalógusa van az RSD-nek a BMW modellhez.
Adott volt tehát, hogy tovább gondolja az eddigi lehet?séget és valami új verziót mutat be. Az R5 azért izgalmas mert nem olyan régen napvilágot látott egy másik R5 koncepció és már akkor sokan tudni vélték, hogy a BMW szeretne egy Ninet modell ami az R5-nek állít emléket de modern köntösben. Az, hogy a hír igaz vagy sem valoszin?leg csak a Bajor gyár munkatársai tudják de tény, hogy az RSD id?zítése több mint érdekes.
Maga a motor egy Ninet alap er?sen átdolgozott vázzal amire azért volt szükség, hogy a vezet? a megfelel? pozícióban vezethesse a motort ahogy anno az R5-n ülve ?seink tették. A kiegészít?k és sora így a lámpa, m?szerfal, design elemek mind a RSD katalógusából érkeztek. A felfüggesztést a Ohlins szállítja teljesen fekete színben ahogy a fékek színe is idomul a motorhoz és a Brembo munkáját dicsérik.
Az els? sárvéd?t Sands egyik barátja készítette aki fémmel dolgozik és Sosanak hívják. Roland jól érezte, hogy az lesz az egyik legmeghatározóbb design elem és valóban modernek de múltidéz?nek is kell lennie. A hooszan ivel? sárvéd?k tökéletes munkaeredményei, szebbet nem is tudunk elképzelni ami megelel a kritériumoknak.
Összefoglalva Roland Sands és csapata az RSD ismét profi munkát rakot le az asztalra. Különlegessége az ? építeseinek, hogy a koncepció annyira átgondolt és komolyan kidolgozott, hogy azt érezzük ez egy sorozatgyártásban készült motor. Ki tudja talán az is lesz.
Legutóbbi hozzászólások