EST. 2002

BMW R nineT Custom Project

A japán motorépítés sajátos stílus, az európai szemnek gyakran szokatlan, de mindenképp egyedi kivitelezés és kreativitás ötvöz?dik az alkotásokban. A BMW R nineT Custom Project keretében ezúttal a legnagyobb japánok közül kértek fel négy arcot: Shiro Nakajima, Brat Style, Hidemo és a Cherry’s Company.

A srácok és m?helyek az elmúlt hat hónapban csendben munkálkodtak, néhány napja Ola Stenegärd, a BMW vezet? designere mutatta be az elkészült motorokat a BMW Motorrad Days-en Naganóban, és a bikeexif.com-nak köszönhet?en néhány nagyszer? képen mi is megmutatjuk ?ket.

Cherry’s Company Highway Fighter

Kaichiro Kurosu neve Európában nem mond sokat, bezzeg Japánban! Egyedi motorjaival két egymást követ? évben megnyerte a Yokohama motorépít? verseny f?díját, és R nineT-ja is gyönyör? lett. Kurosut a BMW történelme inspirálta, olyan motort épített, ami a „közeli jöv?” érzetét kelti.

BMW R nineT Custom Project

BMW R nineT Custom Project

Brat Style Cyclone

Go Takamine az egyik legkomolyabb motorépít? az egész világon. M?helye, a BratStyle egyben egy új stílus neve is, amit több ezren követnek.
A BratStyle motorjaira egyszerre jellemz? a könnyedség és a vintage megjelenés, ezek a vonások Takamine R nineT-jában is jelen vannak, a Cyclone kecsessége mellett az eredeti modell masszívnak és robusztusnak t?nik.
Ez a motor rövid városi rundokra készült, a régi és az új hangulata keveredik benne egy kis dirt track-feelinggel.

BMW R nineT Custom Project

BMW R nineT Custom Project

Hide Motorcycle Boxer

Egyszer?, organikus designjával b?völi a japán custom-rajongókat Hideya Togashi már 2003 óta. Mára ? az egyik legnépszer?bb Harley-Davidson Sportster épít? a Távol-Keleten.

Minimalista megközelítés, a legnagyobb hatás a legkevesebb változtatással – ez volt Togashi koncepciója. Id?tlen és kecses érzetet ad a kézzel készített, fényezetlen alumínium tank és farokidom, amit?l a nineT könny?nek t?nik, és megjelenik benne a ’70-es évek GP motorjainak hangulata is.

BMW R nineT Custom Project

BMW R nineT Custom Project

46Works Clubman Racer

Shiro Nakajima neve is sokaknak ismer?s lehet, f?z?dik hozzá néhány elképeszt? BMW és Moto Guzzi átépítés.
Nakajima új m?helyében, a 46Works-ben visszatért a gyökerekhez, és verseny-stílusú motorokat épít, melyek pályán és utcán egyaránt használhatók. Az ? R nineT-ja tele van könnyített alkatrészekkel, ami összesen kb 30 kilóval csökkenti a motor súlyát. Öhlins teleszkópokra cserélte az eredeti Sachsot, MotoGP-stílusú Bito R&D Magtans kerekeket kapott és Pirelli Diablo Supercorsa gumikat.

BMW R nineT Custom Project

BMW R nineT Custom Project

Ha jobban elmerülnél a BMW R nineT Custom Project többi motorjának részleteiben, kattints ide, és ámulj! Jó mulatást!

Forrás: bikeexif.com

ugrás fel