Hónapok óta kémfotók és találgatások tárgya a bajorok új kaland-túramotorja.
Az S1000RR négyhengeres er?forrásának megzabolázott változatával (csakúgy, mint az S1000R roadsterben), kényelmével, kezelhet?ségével nagyszer? élményt kínál a hétköznapok során.
Szó sincs róla, hogy az S1000XR az S1000R felöltöztetett változata lenne. Új a váza, a leng?kar, a geometria a sokoldalú felhasználás elvárásait veszi célkeresztbe. Elektronikusan állítható futóm?vével az egyik legsokoldalúbban használható motor lehet manapság a kínálatban.
Az S1000XR b?ségesen hord magán elektronikus segédberendezéseket, úgy mint ABS-t (a kanyarban m?köd? változat opcionális), kétféle sztenderd üzemmódot, opcionálisan négyet, kipörgésgátlót, opcionális dinamikus kipörgésgátlót (DTC), ami a motor ledöntött helyzetében is m?ködik. Menetkészen a tömege húsz liter üzemanyaggal 228 kg.
Az extrák sora ezúttal is szinte végtelen, Touring vagy Dynamic csomag rendelhet? hozzá, amelyek navigációt vagy f?thet? markolatot és ülést tartalmaznak, vagy komolyabb ABS-t. A BMW kuplung nélküli váltója , a Shift Assist Pro is opcionálisan rendelhet?.
Legutóbbi hozzászólások