A díj egy autó, természetesen BMW csúcsmodell, amelyet az a versenyz? kap meg
a szezon végén, akinek az összes versenyen a kvalifikációs ideje a legalacsonyabb
(ezt úgy számolják ki, hogy összeadják minden egyes verseny el?tti próbaedzésen
elért és ezáltal a rajtsorrendet meghatározó körid?ket).
Ezen kívül lesz egy speciális díj, amely nem más mint egy BMW 330 Cd, amely
annak a versenyz?nek jár, aki a 2003 március 16-án, Catalunyában megrendezésre
kerül? hivatalos teszten az egy órás nemzetközi, él? televíziós közvetítés alatt
a leggyorsabb körid?t futja. Ennek a próbafutamnak az eredményei beleszámítanak
az év további bajnokságainak kvalifikációjába.
A BMW kiemelt támogatója a MotoGP-s versenyeknek – sok versenypályán a BMW
emblémája t?nik fel leggyakrabban a légi felvételeken – és ez egy jelent?sebb
szerepet is jelez. Az utóbbi id?kben készült interjúk alkalmával a BMW vezet?i
egyre gyakrabban hangoztatják, hogy megfigyelésük szerint a MotoGP rajongótáborából
sokan vannak, akik BMW autót vásárolnak – többen, mint azok, akik BMW motort.
Másik érdekes megfigyelés, hogy a kvalifikációs futamok (vagy, mint jelen esetben,
a próbafutam) televíziós közvetítése, nagy érdekl?désre tart számot, és ezt
a gyakorlatot a World SuperBikes versenyt?l vették át, ahol ezek az el?zetes
futamok (SuperPole) már ép olyan nézettek, mint maga a verseny.
Azt sajnos még
nem tudni, hogy március 16-án a televíziós csatornák (pl. SpeedTV) fogják-e
sugározni ezt a nagy érdekl?désre számot tartó eseményt.
Legutóbbi hozzászólások