EST. 2002

BMW Concept e

A BMW több érdekességet is bemutat majd az ?szi motorkiállításokon fenntartható közlekedés témakörben, mi több, az év végéig létrehozza saját ‘Urban Mobility’ részlegét. amely kimondottan a nagytest? robogók fejlesztését és értékesítését menedzseli majd.

A bajor robogó(k) tehát jön(nek), ezt már jó lencséj? kémeknek hála volt szerencsénk megpillantani egy kevéssel a hivatalos prezentáció el?tt. Vannak azonban ötletek az elektromos meghajtású változatra is, ahogy a mellékelt ábra mutatja.

Futurisztikus vonalon halad a BMW, minimalista eszközökkel dolgozik, és meg kell hagyni, szemrevaló darab a végeredmény. Els? blikkre bejött, ami a formatervez?k mottója volt munkájuk során: ‘egy járm?nek nem csak m?ködnie kell, hanem az érzések szintjén is hatnia kell használójára, magával kell ragadnia, mindannyiszor vezeti.’ És a min?ség, na az sem egy utolsó szempont, tesszük hozzá már mi.

Letisztult vonalak és harmonikus színek, elegáns natúr-alu hatás, autós ihletés? felnik és sok apró fineszes megoldás. A tölt?bemenet a középkonzol elüls? felén található, egy átlátszó fedlap alatt búvik meg. Klasszikus visszapillantó tükröket nem találunk, a mögöttes forgalmat a vezet? két, a cockpitba épített és állítólag minden körülmények között kiválóan látható LCD kijelz?n követheti figyelemmel. A szép kivitelezéshez nagyjából 100 km-es hatótáv (félhivatalos adat, de miért érezzük még mindig kevésnek?) és egy 400-500 köbcentis benzines nagyrobogó teljesítmény-érzete társul.

ugrás fel