A BMW Motorrad, felbátorodva a G 450 X idei évben aratott sportsikerein, Juha Salminen ezüstjén az enduró világbajnokság E2 osztályában, illetve a német cross country sorozaton, az Erzberg rodeón illetve a legutóbbi Red Bull Romaniacs versenyen elért helyezéseken, bemutatja a 450-es enduró 2010-es változatát.
Több helyen frissítettek a modellen, új gyújtástérképet kapott például az elektronikus vezérl?egység, ami nemcsak a fogyasztást segíti méginkább leszorítani, de hatékonyabb gázreakciókat és jobb gyorsulást is eredményez. Kiegészít?ként választható az a rozsdamentes acél verseny-kipufogó, amely a gyárinál egy kilogrammal kevesebbet nyom – közúti forgalomban legálisan nem használható, viszont FIM-homologizációval rendelkezik. Az egyszer?en átszerelhet? kipufogóval a G 450 X menetkész tömege nem több, mint 110 kg.
Futóm?vileg is változtattak ezt-azt, az utánfutást 2,5 mm-rel csökkentették, amivel általánosan jobb man?verezhet?séget és menetstabilitást értek el. Az új felfordított villát újrakalibrálták, az el?dénél finomabbak a visszajelzései és hatékonyabb a csillapítása, ami a különösen durva offroad-szakaszokon válik el?nyére. Hozzányúltak a hátsó felfüggesztésekhez is, az eddiginél is progresszívebb csillapítás reményében.
Kicsit módosult a motor ergonómiája az új nyeregkialakítás következtében. A nyereg új habszivacs bevonatot kapott, és a korábbinál nagyobb felület áll a motoros rendelkezésére, hogy combjait megtámassza. Összességében sok apró változtatást eszközöltek a BMW mérnökei, amelyeknek nyomán egy kényelmesebb és még jobban kezelhet? motort tisztelhetünk a G 450 X-ben.
Legutóbbi hozzászólások