EST. 2002

BMW G 650 GS

Újra itt az egyhengeres GS, úgy t?nik, véglegesen. 2009-ben bármikor felbukkanhat mifelénk is a ‘visszatér? újonc’ – az F 650 GS fed?néven ismert motorkerékpár éveken át hozta a piaci sikereket a németeknek, a kategória belép?modelleként. Most egyetlen bet?t ugrunk az ábécében, F-r?l a G-re. Pedig már úgy t?nt, hogy a kéthengeres konstrukció háttérbe szorítja ezt a kategóriát.

De nem. Itt a karácsonyi meglepetés a közönségnek: a G 650 GS nemcsak hogy új névvel, de új árfekvésben jön ki. 15%-kal kerül kevesebbe mintegy, egyel?re csak információmorzsáink vannak a végleges vételárral kapcsolatban (Spanyolországban 6.990 eurós ellenértékr?l beszélnek, ehhez ABS és f?thet? kormánycsutkák járnak. Az osztályharc tehát élénknek ígérkezik, gazdasági és hitelpiaci krízis ide vagy oda: a verseny örök. Az Aprilia Pegaso Trail-je és a Yamaha XT660-ja komoly vetélytárssal számolhatnak.

A nagyvonalúság oka meglehet?sen egyszer?. Az egyhengeres er?forrást Kínából hajózzák be a bajorok, ezt a Loncin állítja el?, természetesen a megrendel? szabványai szerint. Ez nem újdonság, a BMW távol-keleti gyártási stratégiája jó ideje ismert, a Loncin pedig már gyártja a G-széria több motorját is (Country, Challenge Xmoto), ezek mellé társul be a kb. ötven lóer?s, befecskendezéses blokk.

A járm?vet magát Németországban szerelik össze, a BMW berlini üzemében. A modellel els?sorban az ún. fejl?d? országok piacát célozza meg a márka, Dél-Amerikát és Ázsiát, de Spanyolországban (januártól) és a hírek szerint Olaszországban is (kés?bb) forgalomba kerül.

ugrás fel