Az új HP2 Megamoto minden bizonnyal a kölni Intermot kiállítás legkevésbé várt BMW-je, ennek ellenére léte immár tagadhatatlan tény. Úgy t?nik, a bajnok motor- gyár célja egyenes és egyértelm?: leny?gözni, lehengerelni olyan járm?vekkel, amikre aztán tényleg senki nem számít. A híres HP2 ezen evolúciója a stratégia része, vastagon.
Méltó ellenfele lehet a KTM Supermoto 950 R-nek: kinézetében biztosan. Az elüls? rész meghatározó eleme a két aszimmetrikus fényszóró: ezek er?s személyiség- et kölcsönöznek a járm?nek. Az el?dhöz (vagyis a fejlesztés kiindulópontjának számító HP2-höz) képest változnak a tank körüli rászerelt elemek is.
A váz keskenyebb az enduróénál és mélyebben is ül, a villa a Marzocchi m?helyéb?l származik, 45 mm-es, 160 mm rugóúttal megáldott darab, míg hátul egy egykarú, teljesen állítható Öhlins dolgozik 180 mm-es rugózást szavatolva.
A szimpla els? féktárcsa helyét két darab, 320 mm átmér?j? veszi át, amellyel négydugattyús Brembo féknyergek munkálkodnak közösen. A 17′-os öntött kerekeken 120/70-ZR17 (el?l) illetve 180/55-ZR17 (hátul) feszülnek.
A kéthengeres Boxer motor az R1200RT modellb?l származik, ebben a verzióban 113 LE leadására képes, és már egészen alacsony fordulaton remek nyomatékot hoz, aminek eredménye a gyár közleménye szerint minden eddiginél jobb gyorsulás és er?leadás. Cseréltek a kipufogón is: egy külön a Megamotónak fejlesztett Akrapovic vég kerül föl szériában a súlyban két mázsán belül maradó motorra.
Legutóbbi hozzászólások