EST. 2002

BMW R1200 ST

A hálózat minden adatot vizuálisan is megjelenít egy kis flat monitoron.
Az átalakító sokkal könnyebb, mint korábban, 720 Wattos teljesítmény? 60 Amperes
áram esetén. Az akksi kapacitása 19 Ah, karbantartást nem igényel.

A modern fedélzeti számítógép, mint olyan, kell hogy tartalmazzon egy olyan
beépített egységet, ami megakadályozza a motorkerékpár jogosulatlan elindítását:
legalábbis ezt vallja a BMW. Ezt a célt szolgálja az ún. EWS indításgátló rendszer,
amelynek használata oly egyszer?, mint a pofon. Abban a pillanatban, hogy az
ember kiveszi a kulcsot, az EWS a motorblokk vezérl?szoftverén át deaktiválja
az üzemanyag befecskendezését meg a gyújtást
. Továbbinduláskor egy, a kulcsba
rejtett chip összeveti a saját (a tulaj) adatait a motorvezérlésével. Amennyiben
egyezés van, van gyújtás is, és lehet haladni. Ellenkez? esetben, wie Schade,
nein.

A formatervezett m?szerpanelt teljes egészében digitális technológiával
kivitelezték, egyedül a kilóméteróra és a fordulatszám-mér? analóg.

A Sport Touring eleje összetéveszthetetlen. Újonnan fejlesztették, a legkisebb
felületi ellenállásra törekvés szent és megkérd?jelezhetetlen szándékától áthatva.
Két, egymás fölé helyezett fényszóró világolja be az utat a járm? el?tt
(H4).

Az R1200 ST különlegessége a magasságban állítható félkormány.

A legújabb BMW három színben választható: Sydney-kék, gránitszürke és
Piemonte-vörös
(mindhárom metálfényes). Az idomzat fels? része és az els?
kerék sárhányója kiegészít? színekkel vagyon festve, ezek: magnézium vagy sötétgrafit
(szintén metálos). Ezek a krómozott illesztések igazán személyre szabottá tehetik
az ST-t. A nyereg színe minden esetben fekete.

A kiegészít?k sora természetesen hosszú, b?séges, minden
igényt kielégít? inventárium, ahogy a BMW-t?l megszokhattuk.

Ára 12.500 euró, érkezése márciusban várható.

Fotók: BMW

ugrás fel