Vétek lenne nem az új, Classic változatot választani annak, aki 2011-t?l R1200R-t kívánna vásárolni, hiszen az úrias siklásra, amire az R való, elengedhetetlenek a küll?s kerekek, ez ugye mindenki számára nem vitás. Marad a technokratább, 21. századi – és szögezzük le ismét – gyönyör? öntött alu kerék is a kínálatban, de az R mostantól küll?ssel az igazi – legalábbis szerintünk.
A krómozott kipufogó és a küll?s kerekek miatt lett Classic.
A fenti képre kattintva R1200R Classic galéria nyílik!
A 2011-es R1200R-ek megkapják az idei R1200GS és RT új, dupla vezérm?tengelyes 1170 köbcentis er?forrását 110 lóer?vel és 119 Nm nyomatékkal és egy átalakított, rövidebb dobbal rendelkez? kipufogórendszerrel. A nagyobb teljesítmény mellé a kipufogórendszer végébe épített szelepnek köszönhet?en egy az eddiginél morcosabb boxerhangot kapunk, maga a kipufogódob a sima R-en szálcsiszolt, míg a Classic változaton krómozott kivitel?.
Az er?forrás mellett az R1200R els? futóm?vét is átalakították: a Telelever csúszószárainak átmér?jét 35-r?l 41 mm-re vastagították, ez pozitív hatással volt a stabilitásra, de ennél a leend? tulajdonosokat bizonyára jobban érdekli majd az új Classic kétszín? fényezése. De említhetnénk az új, szebb és okosabb m?szerfalat is, amin a hagyományos kerek m?szerek között egy LCD infócentert is találunk, amin többek között az extraként rendelhet? központi számítógép adatait, vagy akár a guminyomást is nyomon követhetjük.
A nem-classic váz és blokkfényezésben is eltér.
Erre a képre kattintva R1200R galéria nyílik!
Az új R1200R-hez és R1200R Classic-hoz természetesen továbbra is rendelhet? lesz az elektronikusan állítható ESA futóm?, a blokkolásgátló és az ASC stabilitás kontroll, valamint a már megszokott BMW-kiegészít?k egész tárháza.
Legutóbbi hozzászólások