EST. 2002

BMW S 1000 R 2014: csupasz bömös százhatvan lóval

A BMW bemutatta az S 1000 R csupaszt, amellyel a kategória domináns szerepkörére tör. Ellenfelei adódnak szép számmal, hiszen a felhozatal ebben a m?fajban pompás idén. Valami miatt a márkák a a nagycsupasz szegmensben találták meg a kiteljesedést.

Nos, a BMW esetében az S 1000 RR sportoló lecsupaszítása volt a projekt: ebben a konfigurációban 160 LE-t ad le a bajor blokk (10.000 percenkénti fordulaton mérve), mindehhez 112 Nm-es nyomaték (@ 9.250) és 207 kg-os súly társul. 

Idén mindenképpen ez lesz az a motor, ami a tekinteteket vonzza a BMW standján (persze a többi újdonság sem éppen kutya, a nineT roadtert ugyanúgy megtépnénk – és valami azt súgja, meg is fogjuk:D;)

A soros négyhengerest kissé átalakították, hogy markánsabb legyen az alacsony és közepes fordulattartományban. Természetesen a legfinomabb elektronikával vonul a harctérre. BMS-X motorvezérlés, elektronikus gázadás, Race ABS/ASC szériában két fokozattal (a Rain módban 136 LE-re és 104 Nm-re csillapodik a gépház, a gázreakciók pedig nagyon lágyak. Opcióként pedig kérhetjük a ‘Pro’ térképet, ami magában foglalja a DTC kipörgésgárlót d?lésszenzorral. A képeken leger?sebben promotált piros változaton kívül kék és fehér is lesz majd. 

ugrás fel