Az els? verzió, az XR1 flattracker alapjaira épült XC1 bemutatásakor a Bottpower elárulta, hogy dolgoznak a motor több változatán, melyek kizárólag megjelenésükben fognak különbözni. A koncepció lényege, hogy az egyik kivitel könnyedén átalakítható legyen a másikra.
A motor technikai részleteiért David Sanchez felel, míg a design a holland Hugo van Waaijen munkája. Együttm?ködésük 2000 óta tart, nem jelent számukra problémát, hogy egyikük Spanyolországban, másikuk Németországban él.
Az XC1 Café Racer a sorban a hármas számú, ami ezúttal új formájú tankot és farokidomot kapott, és fejidom is került a kormány köré.
A technika változatlan: 1203 köbcentis, kéthengeres Buell Thunderstorm blokk 100 lóer?vel, acél Bottpower vázban.
Impresszív. Ha kíváncsi vagy a páros többi munkájára is, www.bottpower.com.
Legutóbbi hozzászólások