EST. 2002

Bréking: Stoner aláírt a gyári Hondához

A kérd? hangnem egyel?re még vastagon indokolt a címben, hiszen a hivatalos bejelentés nem történt meg – a Hellforleather magazin szerint azonban még szerda este meg fog. Amennyiben így lesz, azonnal ápdételjük ide. Az újság, akárcsak a minap a Rossi-Ducati-frigy megszell?ztetésével kijöv? MCN, bels? informátorra hivatkozik, ami sejtelmesen hangzik, de nagyon, meg persze egy kicsit hihetetlen is, hogy ilyen egyáltalán van. De hát megírták, és biztosan nem véletlenül. Nem zörög a haraszt…


De mennyire, hogy nem véletlenül írták az angolok! Megvan a hivatalos bejelentés, amelynek értelmében Stoner a Hondáé. 2011-ben három gyári motort indít a konstrukt?r a királykategóriában.

Az aláírás állítólag tényleg ott van a szerz?désen, amely Casey Stonert a ducatis évek után ismét egy Hondához köti, de most már a gyári alakulatéhoz. De van tovább is, a lap szerint az ausztrál exvilágbajnok társa Dani Pedrosa lesz, s?t azt is tudni vélik, hogy a spanyol Repsol olajvállalat marad a HRC névadó szponzora. A két dolog persze összefügg: egy hispán kell a csapatba a marketingszempontból is hatékony folytatáshoz.

Hol vagy, drágám, nagyon rosszul hallak. Mi ez a zaj a háttérben?

Hogy sport-szempontból Andrea Dovizioso megtartása sokak szerint bölcsebb volna, az a döntéshozók közül ezek szerint keveseket érdekel. Márpedig ha két gyári motor marad csatasorban, és azokat a fent vázolt felállásban már most rezervírozzák a Stoner-Pedrosa tandemnek, akkor Dovi könnyen az ingoványban találhatja magát. Megoldani meg fogja, hogy motorozzon, de ugye eddig szinte csak arról volt szó vele kapcsolatban, hogy milyen remek periódusban van és micsoda nagyszer? közös jöv? vár rá meg a HRC-re. Vagy életbe lép az a forgatókönyv, hogy hadrendbe állítanak egy harmadik RCV-t, más támogatóval az idomokon?

ugrás fel