A múlt hétvégi japán MotoGP parc ferméjében Lorenzo önelégülten ünnepelt, Rossi csöndesen kezezett a csapattal, Pedrosa pedig azonnal els? Bridgestone slickje felé hajolt, amint leereszkedett motorjáról, mégpedig ezért…
Dani minden jobbos féktávon érezhette, hogy valami nem teljesen kóser, els? gumija lassan kezdett szétesni a Repsol Honda alatt. De amilyen jól nevelt, ezt egy szóval sem említette hivatalos kommentjeiben. A Bridgestone menedzsere, Toru Ubukata természetesen azonnal hivatalosan kért bocsánatot a spanyoltól és csapatától, de hozzátette, hogy másnál nem jelentkezett hasonló probléma, egyedi meghibásodásról van szó, Tokióban pedig éppen most szedik atomjaira a gumit, hogy többet ilyen ne fordulhasson el?.
Rossi és Pedrosa csatáját visszanézve el lehet kezdeni vitatkozni: vajon véletlen, hogy mindkétszer, amikor Rossi sz?k íven vissza tudja el?zni a szélesre futó Pedrosát, az éppen jobbos kanyarban történik? A Motegi er?s féktávjai különösen nagy igénybevételnek teszi ki a technikát, itt használják a legnagyobb átmér?j? karbon féktárcsákat, itt éri a legnagyobb terhelés az els? gumikat.
Vajon így alakult volna a dobogó hibátlan Pedrosa-gumival is?
Legutóbbi hozzászólások