EST. 2002

Bridgestone-villanás, Michelin-stabilitás

Makoto Tamada élete els? dobogóját érte el a karnevál városában: a kis japán
remekül használta ki – az egyébiránt ez alkalomra felturbózott RC211V "
potenciálját. ".

Micsoda verseny! Nagyon jól indultam, és sikerült egyb?l elkapni a ritmust.
Tudtam, mire képes a motor és amennyire lehetett, ki is használtam.

A gumikra vonatkozóan Tamada elismeréssel nyilatkozott: "Észrevehet?en
javulnak az abroncsok min?ségben és megbízhatóságban: így is kell folytatnunk.
Köszönet a Bridgestone-nak és a csapatnak."

A köszönetet azért is megérdemli a Bridgestone szakért?gárdája, mert
nagyszer? érzékkel választottak gumiszállítmányt a Tamada által kevéssé ismert
brazil pályára. Senki sem hitte volna, hogy a warm up-harmadik helyezést Makoto
megismétli élesben is. A Bridgestone számára bíztató, hogy Tamada jegyzett
legjobb körid?t
a versenyen, és mindvégig kiegyensúlyozottan teljesített.

Ezúttal nem Michelin-talpakkal induló versenyz?é volt az els? három
hely. Ez persze nem azt jelenti, hogy a franciák vészriadót fújnának, és világvégér?l
súgdolóznának egymás közt a paddockban: az els? 15 versenyz? közül 14 ugyanis
így is Michelin-abroncsokkal szelte át a kockás zászlót.

"Minden bizonnyal ez volt a leggyorsabb futam idén, de mi még ennél
is egy cseppet gyorsabbat vártunk" – mondták a Michelinnél.

"Brazíliában az id?járás kiszámíthatatlan, egyvalami nagyjából stabil:
az aszfalt h?mérséklete rendre 45 fok."

"Versenyz?ink nagy része ugyanolyan abroncsokkal indult – folytatta
Nicolas Goubert, a Michelin Competition referense. A Honda-pilóták, a Yamahások
és Capirossi ugyanazt a megoldást választották."

A Michelin stabilan tartja állócsillag-pozícióját, a Bridgestone pedig elkönyvelheti,
hogy egy versenyen legy?rte Loris Capirossit és Max Biaggit.

ugrás fel