Egy cseppet fura, hogy már most, a nyár derekán jönnek a hírek a 2009-es modellév munkáiról, miközben a gyárak marketinggépezetei általában csak augusztusban, a tömeges szabadságolások után kezdik meg az információk szerteküldését. Néhány nap, s?t néhány óra leforgása alatt több ‘szingli’ modell is el?került. Vagyis megkezd?dött a bemutató-dömping, persze a java még jócskán hátravan, de akkor is. Els? fellép?nk egy új csupasz, melynek génállománya gyakorlatilag megegyezik a tavaly prezentált 1125 R sportmodellével, 72°-os vékettes… a buelli m?hely leger?sebb naked bike-ja ez, neve 1125 CR. C és R, ebben a felírásban természetesen annyit tesz: Café Racer.
Err?l a két bet?r?l aztán kismilliónyi asszociáció az eszünkbe villanhat, de Erikék tesznek róla, hogy legyen egy új képzettársításunk. F?leg az el?lnézet hagy mély nyomokat, amolyan B-King-szer? felütés fedezhet? föl a széles ‘mellben’, ami az oldalanként egy-egy h?t?höz vezet? csövezés miatt is ilyen, amilyen. Cserébe viszont a h?t?k ilyetén elosztása alacsonyabbra helyezi a járm? tömegközéppontját, s a lehet? leghatékonyabban tölti meg a 12 literes, vázközbe illesztett airboxot. 146 lóerejével, 111 Nm-es legnagyobb nyomatékával és 170 kg-os száraz tömegével kellemes szórakozást sejtet, a sportcsupaszok között élmen? ezzel az arányszámmal. Blokkja bár ugyanaz, mint a ‘Lightning n?véreké’, végáttételezése kurtább. Népes és kiélezett mez?nybe száll be az amerikaiak vízh?tésese…
…ami eredetinek mondható, ha másért nem, hát a futóm?ve okán. Ferde alumínium vázszerkezet, mint a sportgépé, amib?l származik, ami 20,1 literes térfogat erejéig üzemanyagtankként is szolgál, az 5 mm-rel meghosszabbított hátulsó leng?ben pedig egyben az olajtartályt is tisztelhetjük. El?re ZTL2 fékrendszert találunk nyolcdugattyús, vörösre fényezett nyereggel, a hátsó féknyereg a leng?villával alkot egy egységet, ami újabb 700 grammnyi súlycsökkenést eredményez. Az 1125CR Racing Red és Midnight Black színekben kerül a piacra.
Legutóbbi hozzászólások