A Buellnél mostantól ez a modell A Házi Versenygép, az a motor, amit azért csináltak, hogy pályázzon meg versenyezzen vele az ember, kerül amibe kerül. Az 1125 RR az eddig ismert East Troy-i sportmotor felhúzott, speciális változata, amiért a márka rajongói nyilván oda lesznek meg vissza, f?leg a tengerentúlon persze. Ott az AMA sorozat(ok)ban is síkra száll majd a masina.
Ami azt illeti, Buellék tényleg minden t?lük telhet?t latba vetettek, hogy üt?képes sportolót készítsenek, de az alapfilozófiájuktól nem igazán távolodtak el. Értend? ezalatt, hogy küls?re az RR szinte ugyanúgy fest, mint egy teljesen felidomzott R, a belsejében forradalminak mondható változáson esett át.
A 72° fokos V2-es többet teljesít a nagyobb airboxnak, az új f?tengelynek, a titánium szelepeknek, a megnövelt sürítési aránynak és az itt bemutatott, blokk alá helyezett – szintén titán-ötvözet – kipufogónak köszönhet?en. No persze hogy mennyi az annyi, azt nem kürtöli világgá a csapat, így teljesítményr?l és forgatónyomatékról ismereteink hiányosak maradnak a gyári közlésig, vagy amíg valaki jól meg nem méri.
A vázszerkezet maradt a széria elem, a hagyomány?rzés jegyében fosszilis üzemanyaggal a belsejében, a Showa felfordított teleszkópja viszont új, 43 mm szárátmér?j?, szemben az alapmodell 47-ével. Ugyancsak a Showa hozza a rugóstagot a projektbe, ami mindenhogyan állítható.
A fogyókúrában jelent?s szerepe volt a magnézium felnipárnak, de az igazi újdonság a lánc végáttétel. A tengelytáv csekély, 1.410 mm mindössze, az ára meg nem csekély, de irritálóan soknak sem mondható, persze mihez képest: negyvenezer amerikai dollár. A komplett idomkészlet is piacra kerül egyébként, ezerötszáz dolláros ellenértéken.
Legutóbbi hozzászólások