Mit lehet kezdeni egy 2001-es Buell X1-essel? Persze, megtartani szépen a garázsban, néha kigurulni vele. De mit lehet még? Nos, ha az embernek van némi induló t?kéje és egy aranykez? barátja, akár valami hasonlót is, mint a képen látható Buellel történt.
A gyári m?anyagok sutba vágását (minden tisztelettel az öreg Erik felé) a váz fels? részének levágása követte, így fért be az egyedi tank és lett helye az új nyeregnek. Minden lépés az elnortonosítás jegyében történt, a legendás angol motorok stílusa köszön vissza a kész café racerr?l. A sárhányók BMW alkatrészként látták meg a napvilágot, a fényszóró a Lucasé, a kormány a Norman Hyde-é és egy Sportster karburátort kapott az X1.
Szó se róla, a Buellek már önmagukban kell?képpen ‘érdekes’ motorok, aki ilyet vett még a gyár piaci jelenléte idején, bizonyára jó okkal tette. Ha azóta esetleg ráunt volna és egy kicsit átalakítaná, talán ad némi inspirációt a Buell Café Racer negyedik indítás után felbrummogó hangja az alábbi videón.
Legutóbbi hozzászólások