A Harley-csoport tagjaként m?köd?, ötletelésben azonban független gyártó motorjaival szemben nehéz közömbösnek maradni. Meg kell érteni ?ket, és ha az megvan, akkor van esély szimpátia, vonzalom, súlyos esetben rajongás a formavilág és a m?szaki tartalom irányában.
A jöv? modellév összeállítására er?sen rányomja bélyegét a gazdasági válság, ami azonban nem feltétlenül baj: Erikék er?st a dizájnra gyúrnak, hangsúlyossá téve a motorok karakterét. Hódít a fehér és megjelenik a barna. A ‘city cross’ cimke már alighanem rajta marad a gazdaságos XB9-en (kilencezer euró környékén az ár) meg az agresszor XB125X-en.
Ez utóbbi a 100 LE-t és 104 Nm-t leadó, 1.200 köbcentis Thunderstorm blokkot kapja meg. Technikai oldalról egyébként minden maradt a régiben. Narancs és kék színben is támad a nevében nyolcadliteresnek álcázott ezerkettes.
Az East Troy-i kínálatban egy dolog még változik, ami kizárólag az 1125 CR-t érinti. A vízh?téses csupasz egy új alumínium streetfighter-kormányt kap szériában. És jön a fehér, mint az utóbbi id?szak divatszíne.
Legutóbbi hozzászólások