A Buellnél nem unják meg, hogy gyakorlatilag ugyanarra a m?szaki alapra újabb és újabb motorokat építsenek az újdonságra éhes közönségnek, ugyanakkor gondosan ügyelnek arra is, hogy a modell véletlenül se legyen azonosítható a neve alapján. A legfrissebb mérföldfaló az XB12XT kódot kapta, fejszámolóm?vész a talpán, aki a bemutató végére érve visszamondja.
Szóval Buellék már tényleg egy egész palettányi motort hoztak ki ugyanazzal a motor plusz váz egységgel: ezúttal az Ulyssesre került a sor. A hosszú téli esték elegend?nek bizonyultak a tengerentúli mérnököknek, hogy véglegesítsék az új remixet, egyben utat nyissanak az országúti túrázásra szánt amerikai nagyenduró genezisének.
Nagy rugózást éppen ezért senki ne várjon: 125 mm a legnagyobb rugóút, cserébe viszont emberi magasságba került a nyereg (780 mm-re a talajtól: az Ulyssesé szinte csak az égimeszel?knek nem volt magas). Változnak a talpak is, a Pirelli Scorpion Sync helyére az ‘utcaibb’ Diablo Strada szériája került. A túrás vonulat a megnagyobbított szélvéd? plexin is látszik, ami pompás védelmet ígér, másrészt a táskaszett-ajánlat is sejtet valamit.
Az 1.203 köbcentis Thunderstorm blokk az államokbeli gyártó legutolsó fejlesztése. 95 lóer?t és 104 Nm-es nyomatékot prezentál, mindehhez 211 kilós tömeg társul. Amúgy tipikus modern kori Buellel állunk szemben: er?forrás alatt elvezetett kipufogó, benzin- és olajtankkként fuunkcionáló váz, 375 mm-es, fejedelmi féktárcsaméret, hatdugattyús nyereg, szíj végáttétel.
A vázszerkezetet egy az egyben az Ulyssesr?l emelték át, azaz meglehet?sen ‘hosszú’: a tengelytáv ezzel együtt 1.370 mm. Az üzemanyagtartály térfogata 16,7 liter.
Legutóbbi hozzászólások