XBRR-nek hívják és korlátozott darabszámban készíti el a Buell – ötvenet gyártanak le bel?le. Benne egy Harley-Davidsonból (XB Thunderstorm) származó, itt-ott átalakított kéthengeres V blokk dolgozik… ami 1.339 köbcentis, 103,6 x 79,4 mm-es furat-löket szorzattal. A leveg?- és olajh?téses egység 150 LE leadására is képes, ami a nagy, 62 mm-es szeleppel ellátott, beépített RAM-air etetési rendszernek is köszönhet? – a karbonrost anyagú fejidom belsejében légcsatornákat alakítottak ki a tervez?k. A fékrendszer is egyedi, a nyolcdugattyús Nissin féknyergek az els? kerék peremén feszül? tárcsával érintkeznek. A magnézium kerekek harmadannyit nyomnak, mint a gyáriak.
Az 1989-es RR1200 óta nem volt példa arra, hogy a Buell integrált idomzattal gyártson motort. Ezen a gépen a ruha egyöntet?en karbon, a palástot szélcsatornában tesztelték. A váz azonos az XB széria szerkezetével (a váz és a hátsó villa, akárcsak az XB-n, üreges: üzemanyag- illetve olajtankként szolgál), a végáttétel természetesen lánc. A felfüggesztések az Öhlins m?helyéb?l származnak, a villa 43 mm átmér?j?. A Buell az 50 XBRR-t ugyancsak borsos, 30.995 dolláros áron értékesíti.
Legutóbbi hozzászólások