EST. 2002

Byrne bemutatkozott

Még mindig az Apriliánál maradva: a következ? huszonnégy órában megérkezhet
a Michelin hivatalos válasza a 2004-es gumibeszállítással kapcsolatban,
ezenkívül Jeremy McWilliamset is meger?síthetik az els? pilóta helyén.

Pályára szállt egyébként Marcellino Lucchi tesztpilóta is, aki az ‘evolúciós’
RS-t vezette, azzal a noalei fejlesztés? motorral, amelyet jöv?re tervez
bevetni a gyár. Lucchi nyugodtan vezetett és megpróbálta a lehet? legtöbb hasznos
indikációval ellátni a boxban figyel? csapatot a vadonatúj háromhengeressel
kapcsolatban.

A 250-es osztályt képvisel? Randy De Puniet villámgyors volt az andalúziai
pályán: Cecchinello franciájának motorja szintén nem egy változtatáson
ment át az elmúlt hetekben-hónapokban (egyébiránt már tesztelték is a modellt
Valenciában, a világbajnoki zárófutamot követ?en). Holnap Poggiali is
kipróbálhatja ezeket az újításokat.

Már csak hatalmas szorgalma miatt is említést kell tennünk Youichi Uiról
(Aprilia 250 kit), hiszen a második próbanapon ? volt az utolsó, aki levonult
a pályáról. Roberto Locatelli egyre is egyre jobban érzi magát a százhuszonötös
járgánnyal, amelyet Lucio Cecchinello csapata számára vezethet jöv?re,
ami önmagában is nagy elégtétel a veterán olasznak.

Az utolsó tesztnapról tudósításunk holnap a motorinfo.hu-n.


Az id?eredmények:

Bayliss (Desmosedici Ducati) 1’44’3, 40 kör

Capirossi (Desmosedici Ducati) 1’44’3, 30

Byrne (Aprilia MGP) 1’46’7, 62

De Puniet (250) 1’45’1, 50

Poggiali (250) 1’46’4, 60

Ui (250) 1’47’6, 60

Locatelli (125) 1’48’6, 60

ugrás fel