EST. 2002

Café racer BMW R100RS-b?l

A remek kis katalán tracker után itt van egy újabb BMW R 100RS-átirat, a változatosság kedvéért ugyancsak Barcelona városának vonzáskörzetéb?l. Elkövet?je a C59R m?hely, amely túl nagy múltra nem tekint vissza, 2011-ben alapították, ám rutinos specialisták alkotják a csapatot. Josep-Ramon Curto régi motorok restaurálásával foglalkozik, innen pedig csak egy aprócska lépés a custom világa. C59R.1, azaz ‘The First One’ (az Els?): ezeken a neveken emlegetik.

Café racer BMW R100RS-b?l

Café racer BMW R100RS-b?l

Elüls? részét hamisítatlan café racer stílusúra építették meg, Clubman-kormánnyal, egy modern, sallangmentes, mégis komplett Acewell m?szerpanellel, krómozott, kerek fényszóróval. A hátsó fertálynál a racer (kávé nélkül…) attit?dé a f?szerep, a kézzel készített farokidom egyedi darab, ahogy a sárvéd? is.  

Café racer BMW R100RS-b?l

Café racer BMW R100RS-b?l

A blokkot, a váltót és a kardánt fiatalító kúrára utalták, nagy átalakítások azonban nem történtek: itt mindenképpen meg kell említeni a 2-2-be XMW Metalworks kipufogót. Annál inkább átalakult a futóm?, el?re progresszív csillapítású rugók kerültek a teleszkópra, valamint egy NHK kormánycsillapítás, hátul pedig egy Ikon rugópárt szereltek föl a gyári alkatrészek helyére. A motor elektromos rendszerét teljesen átnézték és e téren is jelent?s átalakulásról beszélhetünk, például az eredetileg el?l lév? vezérlést a nyereg alá helyezték, az akksi pedig a blokk mögött, és a gyári állapotnál alacsonyabban található. Kezdésnek nem is rossz…  

Café racer BMW R100RS-b?l

Café racer BMW R100RS-b?l

Café racer BMW R100RS-b?l

Café racer BMW R100RS-b?l

Café racer BMW R100RS-b?l Café racer BMW R100RS-b?l

 

ugrás fel