EST. 2002

Capirex 100%-osan ment a végére


Ha a Losailon megejtett össznépi tesztelés leggyorsabb motorjairól beszélünk, akkor bizony említést kell tenni a Rizla-kék (más átiratban bugyikék) Suzukik teljesítményér?l. Loris Capirossi minden erejét beleadva adja az ívet az els? sepangi próbalehet?ség óta, és az eredmény nem marad el: 58 megtett köre közül az 1’56’195-ös ötödik helyre volt jó az összesítésben. A GSV-R csiszolódik, kovácsolódik, érik vagy a fene tudja, mit csinál Capirex keze nyomán. De nem halad rosszul az újonc Alvaro Bautista sem. A spanyol csillag az 5.380 méteres Losail Internationalt hetvenegyszer motorozta végig (a leggyorsabb alkalom 1?56’898 volt), és késznek érzi magát az áprilisi vb-nyitányra.

‘Nagyon pozitív az összkép, rengeteget javultunk. Az els? napon alig ment, a másodikon ment minden magától. 100%-os formában éreztem magam és késznek a motorral való további munkára. Szemmel látható a fejl?désünk a tavalyi évhez képest, reméljük, hogy sikerül megragadni a lehet?ségeinket idén. Mindenki keményen dolgozik, így összességében azt hiszem, mondhatom – boldog vagyok, hogy még mindig a Rizla Suzukival megyek és boldog vagyok úgy általában – persze tudom azt, hogy még ehhez képest is javulnunk kell az évad során’ – sorolta Capirex.

Alvaro Bautista is valami hasonlón ment át: az els? nap téboly, a második megnyugvás. ‘Az elején egy csomó dolgot meg kellett csinálnunk, nem tudtunk az id?eredményre koncentrálni rendesen. Aztán elkezdtem adni a magam vezetési stílusát, és több mint egy másodpercet javítottam, miközben a motor is egyre inkább a helyére került. Különböz? futóm?beállításokkal próbálkoztunk, és azt hiszem, sikerült egy jó alapot megfogalmazni a versenyekre.’

ugrás fel