Az új 2003-as fejlesztés? Rs Cube.
Jerez pályáján zajlottak az Aprilia és a Ducati téli tesztvezetései Colin Edwardsal
az Rs Cube újdonságán valamint Loris Capirossival és Troy Baylissel a Desmosedeicin
(Ducati – szerk.).
Az amerikai az utolsó napokban tette próbára a 2003-as fejlesztés? motorját
76 kört tett meg a legjobb id?eredménnyel 1’42.9. Colin elismerte az Rs Cube
újításait azt az új vázat, amely formáját tekintve 5 kilogrammal könnyebb mint
társai.
Az új Rs Cube könnyitett adottságai valóban nyilvánvalóak. Éppen ezért amikor
felszállsz a motorra kétszeres er?vel indulsz meg de az els? fékezésnél is érezhet?vé
válik a hatékonyság, amely a jó felszereltségnek köszönhet?. Valóban a motor
sokkal könnyebben kezelhet? és a potenziális jellemz?k ezáltal inkább kihangsúlyozódnak.
Ez a tesztid?szak nagyon fontos volt a rákövetkez? munka eredményességét tekintve.
Megteszünk mindent annak érdekében, hogy mindez az eredmény a szemünk el?tt
váljék valóra ez számomra a teljes megelégedés .
A teszt másik két f?szerepl?je Capirossi és Bayliss az elmúlt id?szak megkezdett
munkáját folytatták. Megmutatva a Michelin gumi térhodítását. Loris 62 kört
tett meg a legjobb id?eredménnyel 1’42.1. egy tradizionális megjelenésü robbanó
motorral. Troy eltér? karakterekkel bíró motort tesztelt, kipróbálta a Twin
Pulse új konfigurációjú gépét, a tesztet 1’44.5-ös id?vel fejezte be.
Id?eredmények:
Capirossi (Ducati Desmosedeici)1’42.1(62 kör)
Edwards-Aprilia RS3-1’42.9 (76 kör)
Bayliss(Ducati Desmosedici)1’44.5 (62 kör)
Legutóbbi hozzászólások