Vége az együttműködésnek, amiből mindkét fél pozitív élményekkel léphet ki. Claudio Domenicali és Casey Stoner egyaránt dicsérték nyilatkozataikban az elmúlt három év együttműködését. Az ausztrál versenyző valóban sokat tett hozzá a motor versenyképességéhez, azonban úgy érzi most már a mérnökök nem hallgatják meg, hiszen kevésbé hasznos mint a múltban. Az igazság az, hogy a háttérben Casey, és a Ducati csapatnál sokra értékelt olasz SBK bajnok Michele Pirro, dolgozott a legtöbbet a Desmosedici GP versenyképességén.
Most, hogy kijött az SBK számára is használható modell, a GP verzió pedig a bajnokság egyik legjobban használható motorja, érthető, hogy a tesztpilóták szerepe csökken.
Mi a magunk részéről végtelen elismeréssel és tisztelettel adózunk az ausztrál versenyzőnek, aki képes volt a csúcson abbahagyni a családja miatt, és aki hátulról olyan csapatokat segített a csúcsra mint a Honda vagy a Ducati. Reméljük viszont látjuk még legalább évente egyszer-kétszer valamilyen teszten. Talán lecsap rá valamelyik fejlődni vágyó gyártó, ha mi a Yamaha csapatában ülnénk, biztosan telefonálnánk.
Addig is jó kikapcsolódást Casey:
Great to get out today, couldn’t be happier with the new clubs! @bridgestonegolf pic.twitter.com/rfmqNu80nz
— Casey Stoner (@Official_CS27) August 14, 2018
Cannot wait to throw my leg over this one! #Newbikeday @iamspecialized @SRAMaustralia pic.twitter.com/2EtGvClPdM
— Casey Stoner (@Official_CS27) July 11, 2018
Legutóbbi hozzászólások