Az els? motegi tesztnap kárba veszett Casey Stonernek és a hondás mérnökcsapatnak az es? miatt, mindössze hat kör erejéig merészkedett a pályára az ausztrál. A második nekifutás már jobban sikerült, az id?járás kegyeibe fogadta a HRC-s brigádot és összesen 47 kört ment az ausztrál, részben a Honda RC213V 2013-as specifikációjával, amit néhány új alkatrésszel toldottak meg, részben a 2014-es motorral, amit a gyáriak, Pedrosa és Marquez Aragonban már tesztelhettek.
„Szerencsére sokat javult az id?, bár elég meleg volt. Sikerült befejezni, amit akartunk. Jó volt újra látni a csapatot, bár csak páran voltak jelen, és köszönöm a Hondának, hogy támogattak mindenben most is. Nagyon jól éreztem magam a nyeregben kilenc hónap szünetet követ?en és a tesztelés is rendben ment, de ez nem sokat változtat az esetleges szabadkártyás indulásommal kapcsolatban: a véleményem változatlan, nem szeretnék indulni. ”
„Nagyon sok adatot és ötletet gy?jtöttünk Casey-t?l a két nap alatt” – mondta Shuhei Nakamoto, a HRC alelnöke. „Ennek szellemében növelni fogjuk a fejlesztési programunk ritmusát, reméljük, hogy ezzel elérjük legf?bb célunkat, ami az idei világbajnoki cím megszerzése. Ebben a két napban majdnem teljesen az RC123V-re koncentráltunk, de legközelebb odaadjuk Casey-nek azt a motort is, amit mi magunk között csak széria MotoGP-nek nevezünk…”
Legutóbbi hozzászólások