A néhai Michio Suzuki san 1909-ben, 22 éves korában konstruálta meg és kezdte árulni azt a saját tervezés? lábhajtású szöv?gépet, ami elindította ?t az iparosodás útján. A száz éves évforduló tiszteletére a Suzuki Motor Corporation két új GSR600-at, és egy, az eddigieknél sokkal élénkebb színösszeállításban pompázó B-Kinget mutatott be.
Hyaku kandzsi díszeleg a két új, friss fényezés?, és egyéb extrákkal feldobott GSR600-as tankján. A Hyaku japánul százat jelent, á la centenárium, de a domború matricán és a speciális fényezéseken kívül még mást is kapunk a pénzünkért… ha kapunk, ugyanis a GSR600 Iron változata az el?zetes tervek szerint egyel?re csak az olasz motorosoknak fog rendelkezésére állni.
GSR600 a négyzeten: spéci fényezéssel és Yoshi cs?vel – klikk a képre a többi képért!
A GSR600 Iron a tank gerincére ragasztott matricán, az alumíniumhatású ezüst tankfestésen és a matt antracit szín? idomokon felül egy különlegesen finom, alcantara-jelleg? ülésborításban tér el az eddigi színváltozatoktól. A GSX-R széria klasszikus kék-fehér színeit kölcsönbe kapott, „négyzetre emelt” GSR szintén egy Hyaku-modell, de a speciális festésen felül még egy gyári Yoshimura tuningdobot is kap, egyenesen a Suzuki kiegészít?-alkatrész katalógusából.
GSR600 Iron – klikk a képre a többi képért!
A két kis hatszázas utcai harcos apukája, a GSX1300BK B-King pedig végre egy olyan színben is elérhet? lesz 2010-ben, amelyet menetteljesítményei alapján mindig is megérdemelt volna: azaz szintén GSX-R-esben.
Az eddigi sötét fényezésekkel ellentétben a B-King új színei még véletlenül sem lettek úgy el-lopakodósítva, mint az eddigi évjáratok igencsak ingerszegény felületei: a kék-fehér-piros Bé-Király érdekessége a versenyreplikákra emlékeztet?, piros-arany szín? (hehe) felni.
De azt ajánljuk, még ne nagyon élje bele magát a pezsdít?en üde színösszeállítású Suzukik birtoklásába senki, hiszen a Hyaku-GSR-ek és a kék B-King magyarországi forgalmazásáról egyel?re semmilyen információnk nincs.
Legutóbbi hozzászólások