EST. 2002

Chrobák János: „ Nagyon vártam ezt a hétvégét, éreztem magamban az er?t.”

A Superstock 600-as kategória 2012-es IMRC és Alpok-Adria Bajnoka Ipone Triumph Daytona 675R motorjával jó kedvvel és elszántan készült a hétvégi Pannónia-Ringi futamra.

A pénteki nap balszerencsésen kezd?dött: a versenymotor meghibásodott az els? szabadedzésen. Jani egy kevésbé felkészített, régebbi tartalék Triumphfal be tudta fejezni az edzéseket, a szombati els? versenyre a tizedik helyre kvalifikálta magát. A versenyen jó rajt után a negyedik-hatodik helyen csatázott, míg végül a negyedik helyen ért célba.

Chrobák János Pannónia-Ring 2014

A vasárnapi futam kevésbé volt szerencsés. A rajt utáni els? kanyarban egy hátulról érkez? „kamikaze” elfékezte magát, és az eséssel kiütötte Jani alól is a motort. Szerencsére kisebb horzsolásokkal megúszta a hármas bukást.

Chrobák János:
„Nagyon vártam ezt a hétvégét, mert hazai pálya, és éreztem magamban az er?t. A pénteki technikai hiba miatt nem tudtam eleget menni az 1-es számú motorommal, így csak a tizedik helyr?l indulhattam, a harmadik sorból. Tudtam, hogy nehéz lesz, de egy jó rajttal bármi lehet. A szombati versenyen a rajt után beragadtam a hatodik helyen pár körig, és mire sikerült el?rébb keveredni, az élboly meglógott kicsit. De az utolsó el?tti körben még sikerült feljönnöm a negyedik helyre, ami az IMRC értékelésben a dobogó második fokát jelentette.

Vasárnapra még nagyobb t?zzel készültem, hiszen láttam szombaton, hogy nem elérhetetlen az eleje sem, és folyamatosan szokok össze ezen a pályán is a motorral. Apró beállítást még változtattunk, és a dobogóért indultam a versenyen. Azonban ezt a tervet sajnos egy mögülem induló osztrák srác meghiúsította, mert a rajt utáni els? kanyarban nagyon elnézte a féktávot, és nagyot esett a bels? íven. A kifelé csúszó motorja nekem csúszott és kiütötte alólam is a motort, így védhetetlenül belekerültem egy háromf?s bukásba. Szerencsére nekem nagy bajom nem lett, de a motorral nem tudtam folytatni a versenyt. Nem örültem neki, mert saját hibámon kívül nem tudtam befejezni a versenyt, de ez sajnos benne van a motorsportban. Év elején vagyunk, nincs veszve semmi, úgyhogy megyünk tovább!

Köszönöm szépen a sok szurkolónak a biztatást, remélem legközelebb szerencsésebb végeredménnyel hálálhatom meg. Köszönöm a támogatást f? szponzoraimnak, a Triumph Budapestnek és az IPONE motorolajak forgalmazójának, valamint a MarketProg Kft-nek, a Colony Cool Kft-nek, a Zenith Racing (Öhlins)-nek, Greksa Attilának és Horváth Zolinak, hogy belefoghattam az Alpok-Adria sorozatba.”

 

 

ugrás fel