A G2 rövidítés a második generációra utal, a Combat Fighter a Fighter utódja, egyben a híres tervez?, Pierre Terblanche utolsó tervezése az amerikai gyár számára, miel?tt átigazolt volna a Royal Enfieldhez.
A G2 P51 viseli magán egy másik Confederate modell, a Hellcat dizájnjegyeit, mégis teljesen egyedi az extrém alkotások között. A gyártó ezúttal is a klasszikus receptjét követte: a mart alumínium vázba egy ordas V-kettes blokkot építettek, b?ven használtak karbont is szerteszét, mindezt pedig szokatlanul agresszív formába öntötték. A 2163 köbcentis, 200 lóer?s blokkhoz ötsebességes váltó csatlakozik, 230 Nm maximális nyomatékot tud. A motoron több helyen is találunk átlátszó elemeket, ami tovább fokozza az érdekes látványt. A sárvéd?k és a kartervéd? anyaga karbon, ahogyan a lentikuláris hátsó kerék is abból készült.
A Combat Fighteren egyedi futóm?vet találunk elöl és hátul, az els? villa ráadásul látványban sem hétköznapi. Egyszemélyes ülése szabadon hagyja a motor hátulját, így több figyelem jut a hátsó traktusra és a masszív hátsó gumira.
A Combat Fighter – ahogyan a többi Confederate modellnél már megszokhattuk – korlátozott mennyiségben, 61 példányban készül, 30 fehér és 31 fekete. El?bbi ára 100 900 euró, utóbbié 105 900.
Hogy milyen lehet vele motorozni, azt csak elképzelni tudjuk, de valami azt súgja, ez a fajta élmény nem teljesen az, amit mi szeretünk a motorozásban.
Legutóbbi hozzászólások