Klikk.
A B91 váza karbonrostból készült, 4′-es átmér?vel. Magában foglalja a tankot, méghozzá meglehet?sen eredeti módon. Ehhez társul az eddig sehol nem látott felfüggesztés-megoldás: elöl szintén karbonrostból gyártott Girder villát találunk, míg hátul a Ducati 996-ból továbbfejlesztett leng?kar dolgozik együtt a váz belsejébe rögzített állítható rugóstaggal.
A Girder villát az új-zélandi géniusz John Britten fejlesztette V1000-es sportgépéhez, míg a hátsó – szintén karbon – leng?kart a Metmachex alkotta meg: a váz csövébe egy teljesen állítható Penske rugós elemet építettek, efölé került a merev karbon-nyereg.
Klikk.
Ezek az egyedi megoldások azt eredményezik, hogy a motor tömege 190 kg-on belül van. Ehhez hozzájárulnak még a 120/70-17 ill. 180/55-17 méret? abroncsokkal borított magnézium felnik és az egyetlen, 320 mm-es úszó tárcsával dolgozó els? fék, amelybe viszont nyolc dugattyús nyereg harap.
Legutóbbi hozzászólások