EST. 2002

CRD BMW R1200S

Spanyolországban a garázsok – vagyis az épít?k – leginkább stílusra, és kevésbé márkákra hangolódnak. Természetesen itt is m?ködik olyan híres épít?, mint a madridi székhely? Radical Ducati, amely – mint a neve is mutatja – kevéssé tér el az olasz gyártó motorjaitól, a CRD Motorcycles esetében azonban a stílus a meghatározó.

CRD BMW R1200S

Hatalmas országban élnek, ahol rengeteg a homokos terület, a CRD ezekre az utakra és kalandokra tervez leginkább motorokat. Szívesen faragnak utcai BMW modellekb?l olyan scramblerre emlékeztet? motorokat, amikkel a tulajdonosok elhagyhatják az unalmas f?utat, hogy lazább talajon hódoljanak szenvedélyüknek.

CRD BMW R1200S

A most bemutatott munkáról sok minden nem árulnak el a site-on. Az kiderül, hogy ez a 48. építésük, és hogy egy 2008-as BMW R1200S alakult át egy kicsit military színek és eszközök hatására. Jó ötlet volt a srácoktól a háborús motorokra jellemz? dupla els? lámpa, éjjeli bevetésen a kisebb fény kisebb veszély, így ha szükséges, csökkenthet? a fénykibocsátás ereje.

Jól eltalált választás a Metzeler Karoo, ahogy az Öhlins rugóstag is jól mutat a kekizöld motorban. Érdekes elgondolás – és nekünk nagyon elnyerte a tetszésünket – a hálós burkolat. A tank teljesen egyedi, és a burkolatnak köszönhet?en méreteihez képest igencsak légies lett. Az oliva velúr nyereg épp úgy hozzájárul a tökéletes összképhez, mint a Supertrapp cs? a karakterisztikához. Mindent egybevetve jól sikerült a CRD 48, izgalmas ötletek, letisztult elemek és nagyon jól eltalált színek jellemzik.

CRD BMW R1200S

CRD BMW R1200S

CRD BMW R1200S

CRD BMW R1200S

CRD BMW R1200S

CRD BMW R1200S

ugrás fel