EST. 2002

CRF1100L Africa Twin és Adventure Sports

A múlt héten megrendezett Honda sajtótájékoztatón, rengeteg érdekes információt tudhattak meg a márka és a típus szerelmesei. Most egy komplett pdf anyagban olvashatjátok el a típus múltját és a legújabb fejlesztéseket. Kis kedvcsinálóként kiemeltünk mi is pár apró részletet az anyagból.

Erősebb & nyomatékosabb – első Euro5 erőforrás a Hondától
Könnyebb váz, CRF450R stílusú alumínium lengőkar 10%-kal jobb teljesítmény/tömeg arány a CRF1000L-hez képest
Karcsúbb, agilisabb és még könnyebben kezelhető
6 tengelyű inercia egység (IMU), ami az alábbi funkciókat vezérli: HSTC-kipörgésgátló, Egykerekezés-gátló, Kanyar-ABS, hátsó kerék emelkedését szabályozó rendszer
Tempomat
6 vezetési üzemmód
6.5”-os érintőképernyős TFT kijelző + Apple CarPlay®
Showa EERATM futómű az Adventure Sports modellen (opció)
DCT váltó mindegyik típuson választható

Kompakt, enduro jellegű kialakítás
Keskeny, 18.8 literes üzemanyagtank
Alacsony szélterelő
Könnyű kezelhetőség terepen
10%-kal jobb teljesítmény/tömeg arány
Tömlős abroncsok
Kisméretű kézvédő
Kisebb és könnyebb motorvédő burkolat

24.8 literes tank – 500 km feletti hatótáv
Állítható magasságú szélterelő (5 fokozat)
Széles fejidom, alu dekor panellel
Három fokozatú kanyarfényszóró
Elektronikus Showa felfüggesztés (opcionális)
Akár 128 l tároló kapacitás – plusz 4.5 l-es tanktáska
Fűtött markolat & 12V-os dugalj
Tömlő nélküli abroncsok

A teljes anyagot a linkre kattintva érhetitek el:

CRF1100L-Africa-Twin-and-Adventure-Sports-PR

ugrás fel