EST. 2002

Csalódottság a Fiat-Yamahánál

Jerez után joggal érezhette a fellegekben magát Valentino Rossi és a Fiat-Yamaha legénysége: mindkét motorosuk a dobogón fejezte be a viadalt, a Doktor pedig a dics? éveket idézte rajt-cél gy?zelmével. A Török Nagydíj után azonban csalódottság költözött a Yamaha boxába.

A szombati id?mérés parádézó alakulat még önmaguk árnyékát sem tudta megközelíteni a versenyen – amit a Michelin adott a kvalifikáción, azt a versenyen k?keményen bevasalta az Olasz-Japán istállón.

„Nagyon csalódottak vagyunk. Nem ezt vártuk ett?l a versenyt?l, folyamatosan eddig el? nem forduló problémákkal küszködtünk” – kezdi a Doktor.

„Nem tudom mi történt a gumikkal, de a verseny felét?l teljesen használhatatlanná vált, így annak is örülök, hogy célba tudtam valahogy evickélni. Szomorúak leszünk este, de még nagyon sok verseny hátra van.” –folytatatta Rossi.

A hétszeres világbajnok nem ment el szó nélkül Toni Elias kemény man?vere mellett sem:

„Nagyon veszélyes volt, ahogy Toni közlekedett a pályán. Nem volt fair dolog megváltoztatnia az ívét, amikor megel?zött, majdnem a motorról is leestem.”

Colin Edwads-nak még annyi sem jutott osztályrészül, mint csapattársának – már a verseny els? körében kiszállt a további küzdelmekb?l, saját hibáján kívül. Olivier Jacque elnézett féktávjának áldozatává lett, ahogyan Chris Vermeulen és Dani Pedrosa is.

„Jól rajtoltam, de a hátsó gumikat nem sikerült üzemi h?fokra melegítenem, ezét egy kicsit hátrébb estem a mez?nyben. A pálya felénél járhattunk, amikor Valentino kisodrótott. Szerintem mindenki vele volt elfoglalva, és nem a következ? kanyarra gondolt. Én hibátlanul vettem az ívet, de Olivier hátulról eltalált, ami számomra a verseny végét jelentette. Nem sérültem meg komolyabban, de a térdem eléggé fáj. Kár érte, mert remek verseny futhattam volna meleg hátsó gumival.” – értékelt a verseny után a Texasis Tornádó.

A csapat a mai napra egy extra tesztnapot tervezett, hogy rájöjjenek mi okozta az abroncsok ilyen mérték? elhasználódását.

ugrás fel