A legfontosabb újdonság a 2016-os Z100SX-en természetesen a csúszókuplung, ami 30 százalékkal könnyedebb váltást tesz lehet?vé, ez a sportos stílus kedvel?inek és az utassal, csomaggal túrázóknak is jól jön.
A modern csúszókuplung úgy van kialakítva, hogy er?leadásnál még jobban összezárja a kuplungot, ezzel csökkenti a kuplungrugók terhelését, motorféknél pedig kicsit meglazul, így engedi megcsúszni a kuplungot, és megakadályozza a hátsó kerék elpattogását.
Az alap és a Touring változat is alapból kap ABS-t, radiális féknyerget és hullámos tárcsákat, miközben nem változik az ára, mondja a Kawasaki. A vízszintesen beépített, gázos hátsó futóm?ben fokozatmentesen állítható a nyomófokozati csillapítás, és távolról szabályozható a rugó el?feszítés, ahogy az els? teleszkópnál is.
Az új Z1000SX meg?rzi többek között a kétféle motorkarakterisztikát, a háromfokozatú kipörgésgátlót és a gazdaságos vezetést jelz? Eco Riding visszajelz? lámpát is.
A klasszikus zöld fényezés mellett új, Candy Plasma Blue/ Metallic Spark Black színben is elérhet? lesz a 2016-os Kawasaki Z1000SX.
Legutóbbi hozzászólások