A negyedliteres, retró külsej? gép azonnal megragadja a tekintetet különösen friss, dinamikus sárga színével.
A Misfit II a m?hely korábbi, Misfit nev? alkotásának továbbfejlesztett változata, és a számos módosítás és újítás egyértelm?en jót tett neki.
Fejlesztettek a vázon, ami nagyobb és stabilabb lett nagyobb sebességnél. Az ülés magassága és pozíciója nem változott, ellenben a tankot kicsit átszabták, hogy sportosabb legyen az üléspozíció.
Megn?tt a m?szerfal, a két analóg óra digitális kijelz?vel kombinálva megjelenít minden szükséges adatot, és még egy kicsit többet. Megújultak a kormányon a kezel?szervek is, jobb min?ség? anyagok kerültek a II-es Misfitre. A teleszkópok is újak.
A motorba egy 229 köbcentis, egyhengeres, leveg?-olajh?téses blokk került, ami 14,8 lóer? teljesítmény leadására képes 7000-es percenkénti fordulaton. Legnagyobb nyomatéka 15,8 Nm 5500-nál.
A váltója ötsebességes, a motor 112 km/h sebességgel is képes hasítani. 12 liter benzin fér a tankjába, ami – ha igaz a 3,5 literes fogyasztás – egy lélegzetvételre elég messzire juttatja a kis sárga gépet. A tömegébe bele lehetne kötni, 144 kg, de ez nem t?nik olyan fontos paraméternek.
A Misfit II csinos és szerény, de a sok rizsa helyett inkább nézegessünk képeket róla!
Legutóbbi hozzászólások