A Dainese egy el?adás keretében mutatta be három új termékét, melyeket már évek óta várunk. Mindenki tudja, hogy a világon két cégnek van olyan légzsákos technológia a kezében, ami nem fizikai összekötéses rendszerrel nyitja ki a patront, vagyis nem egy zsinór lóg a mellény és a motor között. Az Alpinestars és Dainese termékei folyamatosan bizonyítják a MotoGp versenyein, hogy életet menthet egy ilyen rendszer használata akár 300 km/h feletti esésnél is.
Sajnos maga a felszerelés annyira drága, hogy eddig képtelen volt kijutni az inkubátort jelent? versenyközegb?l az utcára. Most azonban az Olasz gyártó három új terméket mutatott be a nagyközönségnek és bár még midig borsos az ár, de már közel sem annyira, mint a prototípus korszak után.
A jelenleg is elérhet? verseny verzió 650 gramm tömeg? és azon felül, hogy a gerincvéd?b?l kiindulva megvédi a versenyz? fontos testrészeit még adatokat is gy?jt, amiket a Dainese.com oldalon visszanézhetünk.
Az utcára szánt három modell jól lefedi a motorozás három nagy területét, így ha még kevés modellben is érhet? el a technológia, de legalább mindenki választhat magának egy verziót.
Az els? az utcai sportos használatra szánt D-AIR rendszerrel ellátott motoros kabát neve D-AIR MISANO . A Kabát anyaga 100% marhab?r és a D-AIR rendszer használatakor olyan fontos területeinket védi, mint a nyak, hát, mell, váll és a kulcscsont. Érdekessége ezeknek a kabátoknak, hogy itt a GPS-el együttm?köd? szenzor már nem a ruha púpjában van elrejtve, mint a verseny verziónál.
Sport
A rendszert szabályozó algoritmus is frissült ezekben a termékekben így a pilóta mozgását elemz? rendszer sebessége gyorsult és a nyitási id? 1/1000 másodpercre csökkent. A vezérl?felület egy LED-es visszajelz? a kabát ujján, ami a színeken kívül (piros, zöld) villogással kommunikál és jelzi a töltöttségi szintet. Az összes elektronikai rendszert a gerincvéd?ben találjuk így azok nem zavarnak vezetés közben.
Az akkumulátor teljesítményét is növelték, jelenleg egy 4 órás töltéssel 24 órán keresztül m?ködik a rendszer. Érdekessége még, hogy míg a verseny verziók 50 km/h felett kezdenek dolgozni az utcai verzióknál a már 10 km/h felett rendelkezésre áll a védelem. A kabát áprilistól lesz kapható és 1599 Euro lesz az ára.
A most bemutatott rendszerek nagy el?nye, hogy nem kell a motorba semmilyen eszközt telepíteni, így ha átülünk egy másikra a rendszer ugyan úgy fog m?ködni mintha a sajátunkat vezetnénk.
Túra és városi használat.
A Misanon kívül két új kabátot is bemutatott a Dainese, a Cyclone túrázásra készült, Gore-Tex membránt tartalmaz és b?r betétekkel látták el a váll területén. Fokozott fényvisszaver? csíkokat kapott és kivehet? termo béléssel rendelkezik. Ára 1799 euro és 2017-t?l kerül a boltokba.
Azokra a felhasználókra is gondolt a Dainese aki utcán szeretnének motorozni városi forgalomban. Nekik készült a Dainese D-AIR Continental modell. A hosszú szabású kabát védi az es?t?l a nadrágunkat, Gore-Tex membránnal ellátott és ugyanazt D-Air rendszert használja, mint a két másik bemutatott termék így itt sincs szükség a motorba építeni semmilyen eszközt.
A termékeket megrendelhetitek a Danger Bikes motorosboltban.
Legutóbbi hozzászólások