EST. 2002

Daniel Pedrosa koncepciót vált

Meglep? a hír, f?leg a misanói teszt után, ahol Dani kerekperec kijelentette: nem fog a pneumatikus szelepvezérlés? er?forrással versenyezni, ameddig érdemben le nem tesztelheti azt. A Repsol csapat nem f?z különösebb kommentárt a hírhez – ahogy nem tették azt akkor sem, amikor egyik napról a másikra Bridgestone-ra váltott Pedrosa. Szigorúan a tényekre szorítkozva jogos lehet Daniel döntése: eleddig gyakorlatilag m?szaki hiba mentesen debütált a 2008-as blokk Nicky alatt, a San Marino GP-t követ? egynapos tesztelésen pedig 0,9 másodperccel volt képes karcsúbb körre a spanyol, mint a hagyományos, csavarrugós változattal.

Ha a brnói élete legszégyenteljesebb, az indianapolisi annak legnehezebb versenye lehet: nem csak a pálya ismeretlen teljes mértékben Pedrosának, de a pár órás tesztvezetést leszámítva új a motor-gumi csomag is. A pneumatikus blokk agresszívebb motorkarakterisztikával bír, amit?l ódzkodik Dani, és ami oly nagyon tetszett a dirt-tracken feln?tt Nickynek. A jelenlegi VB-harmadik japán talpakra váltásának híre egyébként a többi csapatot, és a versenyz?ket is hidegzuhanyként érte. A Suzuki egyik f?mérnöke igazságtalannak, és megkérd?jelezhet?nek tartotta az akciót, mind a Repsol Honda, mind a Bridgestone részér?l. Valentino Rossi mély megdöbbenése mellett csak annyit üzent, hogy spanyol riválisa orosz rulettet játszik, és hogy kötve hiszi, hogy a Fiat-Yamaha három hónapos kutató munkáját Daniék két hét alatt megoldanák, de sok sikert. Feltehet?leg Pedrosa már 2009-re koncentrál – a német és amerikai nullázások után biztosan.

ugrás fel