EST. 2002

DaniRing

A Repsol cég munkatársai megkérdezték Pedrosát, aki röptében tervezett egy izgalmas kört, összevágva több ismert pálya szektorait.

Ami azonnal feltűnik a terv láttán, hogy az irány az óramutató járásának ellentétesen halad.

1. szektor – Sito Pons kanyar és Motegi lejtő

A rajt után egyből Sito Pons kanyar jönne a jerezi pályáról, ami nem tartana sokáig mert rögtön egy felemelkedő szakasz kezdődne ami egy nagyon szűk hajtűig tart. Ezt követően egy egyenes lejtésű rész következik ami Motegire hasonlít. Itt valószínűleg a előírnák a 340 mm-es tárcsák használatát.

15 Japón 8, 9, 10 y 11 de octubre de 2015; circuito de Motegi. MotoGP; mgp; motogp

2. szektor – Saschenring Omega

Ez egy nagyon nehéz szektor, féktávon és kigyorsításon is nagyon technikás szakasz. Az egyik kedvenc szakasza Pedrosának.

09 Alemania 29, 30 de junio y 1 y 2 de julio de 2017. Circuito de Sachsenring. Alemania. MotoGP, MGP, mgp, motogp

3. szektor – Valenciai kanyar

Egy nagyon gyors és nyitott kanyar kombináció a következő szektor, ami a Ricardo Tormo versenypályán található. A technikás szakasz jó ötlet egy Omega után, ráadásul ez Dani 5 kedvenc kanyarkombinációinak egyike.

4. szektor– Barcelona – Katalonia pálya

Az utolsó szektor egy kis mix,Katalonia pálya kanyarjaiból, ez a szakasz is lejtővel kezdődne és emelkedővel érné el a célt.

Teljes hossz 4200m
Kanyarok 15 kanyar, 5 jobb és 10 bal
Egyenes ( leghosszabb ) 762m
Max sebesség 320 km / óra
A körök száma 28
Futam távolság 117.6 km

 

Fotó: Repsol

ugrás fel